Monika Czaplicka

W branży online i social media od 11 lat. Z wykształcenia socjolożka, pracuje w swojej agencji Wobuzz dla różnych klientów. Prowadzi fan page „Kryzysy w social mediach wybuchają w weekendy” oraz bloga cza​plicka​.eu. Specjalizuje się w kryzysach, hejcie i dbaniu o reputację.

Jej debiutancka książka „Zarządzanie kryzysem w social media” nakładem wydawnictwa Helion doczekała się dodruku po kilku miesiącach od pierwszego wydania i tytułu bestsellera. Jedna z autorek II tomu Biblii E-biznesu (nagrodzonej książkowym Oskarem). Często występuje jako prelegentka na wielu wydarzeniach i konferencjach branżowych (gdzie bywa również nagradzana jako najlepsza mówczyni).

Wśród jej klientów znajdują się takie marki jak PZU, Empik, dr. Oetker, Łazienki Królewskie, BGŻ BNP Paribas, Provident czy KRPM.